22 abr 2009

23-A

Mañana es Sant Jordi, uno de mis días favoritos, pero este año llega sin que tenga ganas. Una ola de sentimientos propios y ajenos, en especial de mi felino favorito, se agolpa en mi cabeza y me las quita.
Colgaré la senyera en el balcón, pasearé por la Rambla de Catalunya y el Paseo de Gracia, compraré libros, rosas, y un punto de libro en el stand de SOS Galgos, y remataré la jornada en buena compañía cenando en un sito que me encanta.
Lo que no sé es si podré mantener la sonrisa en los labios, o vendrá la ola a llevársela.

3 Comments:

Blogger el nom de la rosa said...

Doncs potser ha arribat l'hora, companyes blondes i felines, i tothom i totdon que s'hi vulgui afegir, d'instaurar la festa alternativa: DIADA DEL CAPULLO I LA TOTXANA!
Capullo per tots els ídem que en alguna ocasió han tingut l'habilitat emocional d'espatllar(-nos) tan bella diada de l'amor, i totxana perquè, vista la crisi del sector, i que molts llibres acaben omplint prestatgeries o falcant taules, és una solució satisfactòria a dues bandes.

Jols, avui estic combativa!

22/4/09, 13:12  
Blogger blondie said...

El que estàs avui és inspirada i sembrada. Visca el dia del capullo i la totxana!!!!!

22/4/09, 13:50  
Blogger la gata said...

M'apunto al dia del capullo i la totxana!
Sento ser la felina "depre".

23/4/09, 17:52  

Publicar un comentario

<< Home